sobota, 21 grudnia 2013

Skicircus Saalbach-Hinterglemm

Zdjęcia: 2013.12.20-21 Day 7-8 Skicircus Saalbach Hinterglemm Leogang

Panoramy:


Panorama na Wysokie Taury (Hochetauern)
z Grossglocknerem


Dzień na nartach: December 20, 2013, Skicircus + December 21, 2013, Skicircus

Pogoda się w tej części Alp kończyła więc trzeba było szukać jej gdzieś indziej. Przejrzałem alpejskie prognozy pogody i znalazłem duuuużo słońca w Austrii, 13 godzin drogi od Breuil-Cervinia. To była taka tańsza opcja przejazdu. Biorąc pod uwagę fakt, że nie mieliśmy tyle czasu do stracenia, postanowiłem skorzystać z włoskich autostrad. Myślałem, że będzie drożej, ale wyszło całkiem znośnie :-) Oprócz tego, że przez korek na autostradzie utknęliśmy na 2 godziny w Mediolanie :-/ Ostatecznie wieczorem wylądowaliśmy w austriackim Saalbach-Hinterglemm... i w końcu ktoś rozmawiał do mnie po niemiecku ;-D a nie jakiemuś włosko-niemiecko-francusko-cholera`wie`jakiemu :-D
Rozpakowano, spanko i od następnego ranka 2 ostatnie dni ostrej jazdy na krawędziach :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz